First post...

Har suttit och pillrat med bloggdesignen hela dagen, och även om inte allt helt är på sin plats, tänkte jag posta första inlägget. Har sedan lång tid tillbaka velat starta en matblogg, och en vegetarisk sådan. Lite för att jag tycker att de är lite trist att de flesta bloggar antingen är icke-vegetariska bloggar, eller helt enkelt vegan-bloggar. För oss vanliga lakto-ovo-vegetarianer (d.v.s. vi som äter ägg- och mejeriprodukter) finns det därmed inte så mycket att välja bland. 

Därav hoppas jag på att kunna inspirera till mer vegetarisk matlagning. Kommer självfallet även att laga veganska recept och även sötsaker och inte bara mat. Därmed hoppas jag att det blir en blogg som passar de flesta i smaken, oavsett om man vill minska sitt köttätande eller redan slutat att äta kött :)

Kommentarer
Postat av: S

test test test

2011-05-19 @ 16:30:50
URL: http://appetit.blogg.se/
Postat av: Ebba

testar testar

2011-05-19 @ 16:45:06
URL: http://appetit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback